MARTINLJ -

Sidan 1


Det finns en inledning, en fortsättning

och en avslutning.


Idag ska jag skriva om inledningen, vad som är menningen med den här bloggen.
Vi blir fler och fler som blir väckta av sanningen för varje dag som går.
Hoppet om en ljusare framtid växer, nya möligheter dycker upp.
Vi har börjat höja på våra ögonbryn och börja inse saker runt om i värden.
Vi är inte ensam på våran jord, det finns mycket som inte har upptäckts ("Berättas") för oss.
Vi har börjat lyssnat mer och mer inåt, litan på våra drömmar och på våran magkänsla.

Vad är då menningen med denna blogg ?


Menning är att du som läsare får följa min utveckling som person
Mitt mål att nå
Uppstigning en vacker dag. (höja mitt eget jag) förstå det där som finns "men inte finns", känslor och tankar från individer och natur.
Kommer även en del av mina tankar på visa ämen.


Detta är början på stigen som jag går och kommer att forsätta gå tills jag har kommit till slutet.

Kommentarer

Lämmna ett avtryck hos MARTIN LJ:s här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback