MARTINLJ -

sidan 6



mina minnen av er kommer aldrig blekna
För min ofödde son måste hoppet leva
Så det är framåt jag kommer peka Det finns mod å finna ord och få det att vända

hur kommer framtiden att se, vad är det som kommer hända den 28 oktober, då det sägs att den nya energi ska komma, vilka har den förmågan att kunna se när dom andra blundar ?

Det som lever får se , jag hoppas att jag kommer vakna upp hur denna dvala som vi lever i.
Jag ser en stjärna bli ljusare och ljusare , när allt är förvirring så är det några som måste hålla huved kallt.
När det sägs att man ska hunna antera sina känslor för få frihet, Dom 2 vikigaste känslorna är Kärlek och Rädsla.
Leva i kärlek ta in dess vibrationer gör att man utvecklas en bit för bit.

Just nu måste man tro på sig själv , på sin egen utveckling och vad ens behov är.
Se vad universum har för planer till mej och vilken väg den tar.


Kommentarer

Lämmna ett avtryck hos MARTIN LJ:s här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback